Fredag.

Idag är det fredag, vilket betyder slutet på en lång tenta vecka. Fast tentan var ganska enkel ïofs, bara man tog det lungt och metodiskt.

Har precis hämtat svärmor, hon ska ev stanna tills på tisdag, vilket betyder lagad mat tre gånger om dagen ;P och vi inte behöver göra så mycket själva, de blir kanon. Få se om vi kan hitta på något skoj.

I morgon så är de dags för Konst FUM i STUFF, våran kära studentkår. Ska bli intressant, den bilden jag fått av FUM hittils, är nog att jag kommer få huvudvärk och ha många ordningsfrågor. Känns som om i bland kan argumentationen bara bli för agrumentationens skull, och det blir bara till last för beslut och debatt. KÄnns skönt att jag inte har något hävdelsebehov på så vis. Att veta när man ska sätta punkt och gå till beslut är en bra förmåga, något jag respekterar och värderar högt.

I väntan på det, ska jag nog gå och duscha....

Men först ska jag titta klart på så ska de låta, en kille jag känner är med, så de är lite roligt, även om vi inte kan direkt betäcknas som kompisar, mer väldigt ytligt bekanta... Eller så. Men de är lite roligt. Räkna ut att de är ganska rejäl dominas av gospelpersoner med.... Och från Sumpans berömda Citykyrka. Är väl bara samuel som är Frälsningssoldat iofs.  I vilket fall...

Hej hå! hejdå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0