Inget mer tjat - Okej?

Alla tjatar om hur många månadshyror de kan betala skatten tillbaka med, då undrar jag bara, hur har ni gjort för o fuska fram det?

Själv får jag ca tusenlappen, och antaligen mindre, för jag kommer få sjuttioelva blanketter som ska fyllas i med. Värdelöst värre. För vad? jag kommer ändå inte få något på det. För att jag fick ut 300 kr på några jäkla aktier?

Sommar jobb har jag ju fått iaf (Men vet inte hur mkt än dock) , men lönen kommer antaligen första gången i augusti, så de blir till o leva på spar kontot!

Så, sluta tjata om de nu? folk som får 5 K eller 8 K, de spelar väl ingen roll? skattefuskare!

Näe, ja ä inte bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0