Föreläsning.

Har precis kommit hem från Uf's föreläsning och efterföljande frågor. Orkar nog inte skriva ett helt referat här och nu. Men, måste säga jag är impad av israeliske ambassadören. Han var saklig utan för den del fokusera på att dom gör fel och dom för fel osv. Det var sakligt och grundat från israels rätt till existens till vad man ska göra åt problemen.

Tråkigt nog så ska det alltid finnas idioter som tror på allt tv säger, och dessutom våga säga att du ljuger för tv säger inte som du, det är lite väl barn nivå. Eller ta till att din religon säger bla bla bla bla. De är också ltie väl...

Och trots massiv polisinsats så (linköping är ju ett kännt fäste för så väl AFA som de andra extremisternaI) kom folk som inte borde kommit igenom, tråkigt man inte tror på demokrati och att båda sidor ska få komma till tals och sakligt svara på frågor.

men som sagt, jag ska inet dra något längre...

Men i morrn kanske jag får min bil!

o jag är med på bild i corren i morrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0