Fredag...

Äntligen klar!

Hemtentan är klar, med lite hjälp från Sofia, så kom jag äntligen igång med första uppgiften. Så nu, 4 och en halv sida, 1800 ord och referenslista så är jag klar, ska bara skriva ut, posta med stämpel och sedan får de gå som det går. Bara hålla tummarna att jag förstått uppgiften rätt. Den var minst sagt, tvetydig. Stavfel, syftningsfeloch eget tyckande. Jaja.

Ska hitta på något o äta ikväll med, funderar på min gamla specialare, men går den inte äta så är det lite tråkigt, för de blir så dyrt!

Nähe, ska gå o lägga mig en timme till nu, är sket slut. Håller på o bli förkyld och de sitter någon i halsen med.

Kommentarer
Postat av: Linda

vem sitter i halsen? :S

2009-02-13 @ 16:06:45
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0