Måndag igen...

Så var vi här igen, måndag. På ett sätt gillar jag måndagar, att ta tag i något nytt och skapa en ny vecka. Jag tycker de är skönt o lämna, och få göra nytt.

Denna vecka kommer bli lång, har seminarium eftermiddag, en a4 ska in med ämnet Ungdomar och missbruk. Jag slet mitt hår igår med denna uppgift, jag är absolut långt i från nöjd, och den ligger under min normala standard, men det får duga. jag orkar inte med mer. Jag mådde sjukt dåligt i går med, illa, ont i skallen och jätte trött. Kalla det inte bakfylla, en öl och en cider blir man inte bakfull på... Men en uppgift fick jag ihop med lite inlämningar, jag hade kunnat skriva massvis om ungdomskultur eller bara om missbruk. Men kombinera det i en bok som egentligen inte tar upp det så mkt...

Ikväll är det styrelse igen, möte med anställda och tidsplan. Ska bli intressant o se...

Men de går nog.

I morrn, är det hemtenta, jag ska hålla i kurs tillsammans med Patrik Broms på Sensus, måste köpa fika och grejer. Så hemtenta blir nog på onsdag...

Nehe, ska följa tvn nu. Intressant disskusion om ensamstående föräldrar och hur barnen mår.

Notera att jag hade visst lovat ett refrat. De kommer men får nog bli en annan dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0