Fredagens Bestyr.

Inget universitet idag, våran seminarieledare är sjuk, och därför är allt flyttat till på tisdag, trist, hade räknat med hemstudier på tisdag, men så kan livet vara. Lite trist med tanke på mitt arbete också, nu har jag ju lite extra tid på mig o titta på det, kanske göra något bättre. Men å andra sidan så har jag nog, gjort vad jag kan.

Är knappt hemma ändå, ska ju på uppstart med våran eminenta styrelsen med aktikon. Personlig tycker jag namnet för tankarna till ett städbolag eller liknanade?

Nu har jag iochförsig, hört ganska mycket gott om det, det är ju gamla scouter som kommer till oss och håller i passen.

Nähe, ska slänga i mig lite frukost, så kanske jag slutar känna mig lite illamående och snurrig. Sen bär det av till ica, kom på att jag har ju packat grejer i min ryggsäck, så hur tusan ska ja få hem allt?

Över n out roger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0