Ny blogg, nya tider?

Jaha, då har jag till sist bestämt mig att flytta. Från metrobloggen.se/roberts till pendlatillnorrkoping.blogg.se Taskigt namn jag vet, men fantasin är inte direkt på topp, och roberts roberth och robert var redan upptagna här.

Så då återstår det bara o se vad jag ska blogga om här då? Jag finner det ganska svårt o blogga om saker andra gör, vill inte hänga ut någon. Samtidigt är det väl kanske sådant som lockar läsare?

Kan hända att det kommer något politiskt inlägg också, jag finner politik intressant.

Så nu återstår det, vad vill ni läsa om ?


Kommentarer
Postat av: Robin

Jag vill läsa om dekadens, misshandel, blod, spik och agility.

2009-01-28 @ 14:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0