Hemlisar.

Spelar på samma tema som stefan swärd, jag har hemligheter och det är upp till er att lista ut dem. Nu kommer det väl inte kanske vara en hemlis så länge till. En ledtråd är att det snart kommer ut i universitetsvärlden :P

Annars....

Så var det ett tag sen jag skrev, kommer inte riktigt ihåg vad som hänt sedan sist... Men typ:

Varit i hultsfred på minisemester
Varit på Campus Norrköping
Suttit tre timmar i telefon och pratat pension och ITP och kollektiv avtal
Haft flera scoutmöten.
Har haft möte som kanske kan klassas som första personalmötet.

(fick inte punktlistningen o funka. Typiskt när man väl försöker.)

Mer på gång i min värld...Nja, inget kanske? Har en hektisk månad framför mig, och efter i måndags blev den något mer hektisk kände jag.

Kom på en sak jag glömt nu... Oj. Kanske dags o ta tag i detta.

Ha de gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0