Krig i lilla Hultsfred...

undra om bägaren tillslut har kokat över? Rockparty har länge legat illa till i kommunen, och nu tryter nog de folkliga stödet ännu mer, nog för affärer får in ganska bra med pengar under festivalen, men i takt med att rockparty själva säljer mer på området, så minskar även den. Och även föreningarnas roll i hultsfred har minskat något otroligt, de har inte råd.

Om folk kommer däremot överklaga och kriga så kommer de nog totalt bli inställt. Jag tycker dock också att den oanvända flygfältet vore ett kanonställe att förlägga festivalen på. De finns ju inga militära skyddsobjekt kvar så varför inte? Artisterna kan väl landa på oskarshamns flygplats istället? jag vet många som kommer köra dem gratis i så fall

så nu är frågan, vågar jag köpa metallica biljetter? Jag skulle verkligen vilja gå o se dom...

http://www.vimmerbytidning.se/article/articleview/31349/1/69/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0