Martin Stenmarck - Ta undulaten.

Usch, jag känner mig riktigt opepp, hade hellre verkligen varit hemma och grejat idag. Eller, hade nog inte gjort något alls men, jag hade varit fri att göra det. Hade inte behövt vänta på bussen, hade inte behövt åka pendeltåg, hade inte behövt missa allt verkligen på minuten som jag gjorde i går när jag skulle hem.

Även om vi lyckades städa hela lägenheten(nästan) igår så finns de ju lite o göra ändå.. Hur de nu gick till, jag skulle ju bara diska från början... Men de är ju bra de är gjort.

Nehe. det står två stycken påsar med skräp o väntar på mig, får väl diciplinera mig och gå iväg med dem o åka till universitetet...

O du glöm inte mata undulaten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0