Settmans tar över!

Det  är sjukt vad trött manblir efter att ha producerat hemtentor, direkt efter den är lagd i lådan, så infinner sig en nästan skärmmande trötthet, vilken man bara botar med o ligga på soffan...

Inget som har hänt heller, våran kära isolde har varit här och röjt :P Eller vart ute traskat med mig i grannskapet.

Annars, nej, inget. Ska dra till lilla hultsfred i morrn, med tåg kors i taket. Ska få skjuts med Uffe hem på söndag kväll. Men de känns lite lustigt, och inte ha bilen, att inte kunna åka lite som man vill och som jag själv känner för.

Det om det, jag läste på text tv:n något om att nu tar familjen settman över våra liv. Peter settmans fru, Anna Settman har blivit VD på aftonbladet om jag minns rätt, detta tillsammans med att Peter settmans produktionsbolag Baluba ligger bakom istort sett allt på tv 4 och en stor del av SvT's produktioner skulle altså innebära att de tar över...

Inte mig emot, jag tycker han är bra. detta är altså mannen som styr våra liv:

rosa

(hämtad från svt.se)

Kanske mer känd som:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0