Vart är du veckan som har gått?

Tror jag nyss insåg att det faktiskt är snart en vecka sen jag skrev något här sist. Vet inte om jag inte haft något o säga, eller om det är för att jag faktiskt haft fullt upp. har haft saker från 09 - 20 varje kväll typ. Så, resten av tiden har gått åt och sova.

Vad har hänt då?

Min bil har kommit hem från verkstaden, utan minsta lilla anmärkning gick den igenom besiktningen, dock är jag nu nästan 5000 fattigare.  Men nu fungerar den, mycket bra tillochmed!

Jag har fått ett extra jobb, bestående i och skicka ut massvis med info till riktade målgrupper, så det är blankett 1,2 och 5 till person A, i ett internpost på med en lapp, lägg i hög. Blankett 1,4 och 7 till nästa osv. Okej, de är bara 30 timmar, så visst. Men de ger mig i vilket fall nästan 3000 kronor extra i maj, vilket ger mig lite mer pengar o leva på.. Eftersom CSN är skit i maj. och juni, juli med.

Mer då? mer då?


Nej, inge skvaller i vilket fall som. Händer inte så mye.


Nehe, nu ska jag och min mage ta o lägga oss ner och ta de lite lugnt, vi har fikat och ätit tårta hela förbaskade dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0